بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی
بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب موسیقی سنتی ایرانی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علی زند وکیلی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علی زند وکیلی

علی زند وکیلی خواننده و نوازنده است. فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد. وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تاسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب بهرام حصیری

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب بهرام حصیری

بهرام حصیری، یکی دیگر از خوانندگان سبک سنتی کشورمان می باشد. این خواننده خوش صدا تا به حال چندین آلبوم منتشر کرده که آخرین آلبوم آن در سال 91 با نام قناری من منتشر شد. در این مجموعه سعی شده گلچینی از آهنگ های این هنرمند گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب نادر گلچین

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب نادر گلچین

نادر گلچین هنرمند پیش‌کسوت آواز سنتی و از خوانندگان صاحب‌نام ایران است. گلچین صدایی خاص با سوزی پنهانی و نیز پخته و پرورده دارد که با ساختار ارکستری هماهنگی زیادی دارد. او همچنین از تحریرهای شمرده و پخته آوازی برخوردار است و سعی می‌کند که محدوده صدایش را بشناسد و در همان محدوده از تمامی ظرفیت‌های صدایی اش بهره ببرد. وی شعر را به خوبی می شناسد و به همان خوبی و شمردگی در آوازهایش ادا می کند. او با آهنگسازان و هنرمندان زیادی از جمله فریدون شهبازیان، محمدرضا لطفی، مجتبی میرزاده، حسین علیزاده و پرویز مشکاتیان همکاری داشته است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب یعقوب ظروفچی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب یعقوب ظروفچی

یعقوب ظروفچی متولد ۱۳۳۳ در شهر تبریز، یکی از خوانندگان سنتی آذری است. از آثار وی می‌توان از چندین تک ترانه معروف و آلبوم‌هایی از ترانه‌های قدیمی و جدید بومی آذربایجان نام برد. در این مجموعه سعی شده آهنگ های منتخب این خواننده آذری زبان گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب زنده یاد جلال‌الدین تاج اصفهانی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب زنده یاد جلال‌الدین تاج اصفهانی

زنده یاد جلال‌الدین تاج اصفهانی از خوانندگان ایرانی که در سال ۱۲۸۲در اصفهان‏ متولد شد، در سال ۱۳۱۹ همکاری با رادیو را آغاز کرد و از ۱۳۲۸ به همکاری با رادیو اصفهان پرداخت. تاج ضمن خوانندگی، سرپرست نوازنندگان رادیو اصفهان گردید. وی در رادیو اصفهان به اجرای برنامه‌هایی با تار اکبرخان نوروزی و برنامه آموزش گوشه‌های دستگاه‌های موسیقی ایرانی پرداخت.
از جمله شاگردان او محمدرضا شجریان، حسین خواجه امیری، علی‌اصغر شاهزیدی، سید رضا طباطبایی کربکندی، علی‌رضا افتخاری، مرتضی شریف، ناصر یزدخواستی, رضا قرنیان اصفهانی و حمیدرضا نوربخش و نصر الله معین و محمد تقی سعیدی ولاشانی را می‌توان نام برد.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب زنده یاد جواد بدیع‌زاده

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب زنده یاد جواد بدیع‌زاده

سید جواد بدیع زاده یکی از بهترین خوانندگان، موسیقیدان و نواساز ایرانی بود. بدیع زاده در دوران کودکی با فن آواز موذنی و روضه‌خوانی و تعزیه آشنا شد و فراگیری گوشه‌ها و ردیف‌های موسیقی دستگاهی ایران پرداخت. بدیع‌زاده علاوه بر خوانندگی در امر آهنگسازی نیز شهرت دارد. در سال ۱۳۰۴ که کمپانی انگلیسی صفحه‌پرکنی هیز مسترزویس به قصد تهیه و ضبط صفحه از نواخته‌ها و خوانده‌ های هنرمندان ایرانی نماینده خود را به ایران اعزام کرد و شعبهٔ خود را در تهران گشود، بدیع‌زاده به عنوان نخستین خواننده مرد، با معرفی و توصیه عبدالحسین خان شهنازی، انتخاب شد و اولین صفحه او با عنوان «جلوه گل» روانه بازار شد که شامل دو قطعه آواز و سه تصنیف از ساخته‌های خودش بود.


دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد اکبر گلپایگانی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد اکبر گلپایگانی

اکبر گلپایگانی معروف به گُلپا از خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ ایرانی است. یکی از خواننده های قدیمی و صاحب سبک که به حنجره طلا هم معروف می باشد.
اکبر گلپایگانی در ۱۰ بهمن ۱۳۱۲ در محله تکیه زرگرهای تهران به دنیا آمد. خانواده وی هنرمند بودند به طوری که برادر ایشان استاد حسن گلپایگانی یکی از نوابغ موسیقی ایران محسوب می‌شوند و مجموعه گوشه‌های موسیقی ایرانی که با صدای ایشان ضبط شده‌است یکی از کاملترین مجموعه‌های گوشه‌های اصیل ایرانی می‌باشد و تدریس آواز ایشان از سال ۱۳۴۸ در آموزشگاه برادران معارفی تا کنون با جدیتی مثال زدنی در حال انجام است. 
در مجموعه حاضر سعی شده آهنگ های به یادماندنی و خاطره انگیز این هنرمند بزرگ گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب همایون شجریان

همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزندِ محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. از سن ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فرا گرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور بصورت گوشی پرداخت.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علی رستمیان

علی رستمیان، خواننده در سبک سنتی ایرانی است.او آموزش آواز را نزد جلال‌الدین تاج اصفهانی آغاز کرد. وی بعدتر ردیف‌های موسیقی ایرانی را نزد محمود کریمی آموخت و از آموزش‌های محمدرضا شجریان، حسن کسائی، حسین علیزاده و هوشنگ ابتهاج نیز استفاده کرد.

دانلود مجموعه آثار منتخب استاد مرتضی احمدی

دانلود مجموعه آثار منتخب استاد مرتضی احمدی

استاد مرتضی احمدی بازیگر سینما و تلویزیون و گوینده و خواننده ایرانی است. این یشکسوت تئاتر و بازیگر تلویزیون و سینما به پیش‌پرده‌خوانی علاقه زیادی دارد در همین راستا چندین آلبوم با صدای وی این روزها در بازار موجود است. در مجموعه حاضر شما با اثاری منتخب، از استاد مرتضی احمدی در زمینه ی پیش پرده خوانی آشنا خواهید شد.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب ایرج مهدیان

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب ایرج مهدیان

ایرج مهدیان میان خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد؛ او پس از گرفتن دیپلم دبیرستان به تهران آمد و کار هنری را از سال ۱۳۴۶ به صورت حرفه‌ای در کانال تلویزیونی ایران به صورت پخش زنده آغاز کرد. و تا سال ۵۷ کار هنری را ادامه داد که نتیجه این سال‌ها ۱۲۰ ترانه می‌باشد. در مجموعه حاضر آهنگ های منتخب این هنرمند گردآوری شده است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سینا سرلک

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سینا سرلک

سینا سرلک یکی از خوانندگان سرشناس کشورمان می باشد که مدتی خوانندهٔ ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود. علاوه بر آن زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت؛ با این ارکستر همکاری می‌کرد. وی همچنین در ارکستر پایور نیز فعالیت داشت. 
وی موسیقی را از دوران کودکی زیر نظر پدر و با ملودی‌های محلی بختیاری آغاز کرد. ۷ سال بیشتر نداشت که در سریال تلویزیونی شاخه طوبی که از شبکه یک سیما پخش می‌شد، ترانه‌ای محلی خواند. پس از آن به صورت جدی به موسیقی پرداخت. 

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب داریوش رفیعی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب داریوش رفیعی

داریوش رفیعی یکی خواننده های مطرح در دهه ی 1330 بود.ایشان پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در شهر بم در جوانی به‌خاطر موسیقی، تحصیل را نیمه‌کاره گذاشت و به تهران آمد. داریوش رفیعی با جواد بدیع‌زاده یکی از خواننده های مشهور آن زمان آشنا شد و به کار موسیقی و پیشرفت در این زمینه ادامه داد.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سید عبدالحسین مختاباد

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سید عبدالحسین مختاباد

سید عبدالحسین مُختاباد ،آهنگساز و خواننده موسیقی سنتی ایران، عضو اصلاح‌طلب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.
وی در عرصه موسیقی تاکنون بیش از ۲۰ اثر تولید کرده‌است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی علوم‌اجتماعی از دانشگاه تهران، کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه یورک کانادا، کارشناسی موسیقی از دانشگاه اتاوا کانادا و دکترای موسیقی (آهنگسازی و اجرا) از دانشگاه گلداسمیت انگلستان می‌باشد. مختاباد در کنار تحصیل دانشگاهی‌اش سال ۱۳۷۰ بعد از بیش از یک دهه تعلیم و فراگیری ظرایف موسیقی ایرانی و غربی فعالیت رسمی هنری و موسیقیایی اش را با ارائه اثر معروفش به نام تمنای وصال با آهنگسازی و خوانندگی خود آغاز کرد.
در مجموعه حاضر بهترین آثار این هنرمند بزرگ کشورمان را گردآوری شده است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علیرضا قربانی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علیرضا قربانی

علیرضا قربانی (۱۵ بهمن ۱۳۵۱، تهران)، خوانندهٔ موسیقی ایرانی است. وی در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می‌خواند.
وی از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید.
تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می‌خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت. وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومی و احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره‌مند گردید.
علی‌رضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال‌های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته‌است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته‌است.
از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب کورس سرهنگ زاده

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب کورس سرهنگ زاده

کورس سرهنگ زاده خواننده ی ایرانی که در سال ۱۳۱۶ در پاریز سیرجان متولد شد. وی به مدت ۱۳ سال با حبیب‌االله بدیعی همکاری کرد و اشعاری از برخی از ترانه‌سرایان آن دوران مانند معینی کرمانشاهی، تورج نگهبان و ایرج نیری را اجرا کرد. علاوه بر بدیعی، سرهنگ‌زاده آهنگ‌هایی از مجید وفادار و منوچهر لشگری را نیز اجرا کرده است.
در مجموعه حاضر سعی شده بهترین آثار این هنرمند گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب افشین مقدم

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب افشین مقدم

حسین آهنیان مقدم، مشهور به افشین مقدم خواننده ایرانی قبل از انقلاب بود که در ۱ مرداد، ۱۳۵۵ بر اثر تصادف در جاده آمل در گذشت. وی با انتشار آلبوم زمستون در سال 1354 اسم افشین مقدم را سر زبان‌ها انداخت و همین باعث شد که او بلافاصله ضبط آلبوم دوم را با ساخته‌هایی از جهانبخش پازوکی شروع کند. 
در مجموعه آهنگ های حاضر سعی شده گلچینی از بهترین آثار زنده یاد افشین مقدم گردآوری شود.


دانلود مجموعه آثار منتخب استاد امین الله رشیدی

دانلود مجموعه آثار منتخب استاد امین الله رشیدی

استاد امین‌الله رشیدی اردیبهشت ۱۳۰۴ در روستای راوند کاشان که اکنون شهر شده متولد شده است. ایشان خواننده و آهنگساز مطرحی می باشد که به طور حرفه ای در رادیو تهران از سال ۱۳۲۷ خورشیدی آغاز شروع به کار کرده و تا پایان سال ۱۳۴۴ به طور پیوسته ادامه داشته و در این مدت بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است.
در مجموعه ی حاضر سعی شده آهنگ های منتخب این هنرمند بزرگ گردآوری شود.


دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد غلامحسین بنان

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد غلامحسین بنان

غلامحسین بنان، خواننده ایرانی است که از سالهای ۱۳۲۱ تا دهه ۵۰ در زمینه موسیقی ملی ایران فعالیت داشت. او عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بوده‌است. از سال ۱۳۲۱ صدای غلامحسین بنان، همراه با همکاری عده‌ای از هنرمندان دیگر از رادیو تهران به گوش مردم ایران رسید و دیری نگذشت که نام بنان زبانزد همه شد.
بنان در طول فعالیت هنری خود، حدود ۳۵۰ اهنگ را اجرا کرد و انچه که امتیاز مسلم صدای او را پدید می‌اورد، زیر و بم‌ها و تحریرات صدای او است که مخصوص به خودش می‌باشد.
در مجموعه حاضر سعی شده گلچینی از آهنگ های خاطره انگیز این استاد بزرگ موسیقی ایران گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد حسین خواجه امیری (ایرج)

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب استاد حسین خواجه امیری (ایرج)

استاد حسین خواجه امیری متخلص به ایرج خواننده موسیقی اصیل ایران است. حسین خواجه امیری از خواننده‌های صاحب سبک ایران است و صدایش از معدود صداهای شش دانگ می باشد.
محمدرضا شجریان درباره وی می‌گوید: صدای ایرج در تاریخ آواز خوانی ما یک متر و معیار است و هر کس بخواهد در بالاترین حد حنجره صدایی را مثال بزند می‌گوید صدا شبیه صدای ایرج است.
در مجموعه حاضر سعی شده بهترین آهنگ های استاد حسین خواجه امیری گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب گروه رستاک

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب گروه رستاک

گروه رستاک، فعالیت خود را در تابستان سال ۱۳۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی (Experimental Music Group) آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران و با رویکرد به گونه‌ای از موسیقی با قابلیت برقراری ارتباط با سایر فرهنگ‌ها، اقدام به تحقیق و برگزاری جلساتی با حضور هنرمندان و اساتید حوزه‌های متفاوت موسیقی نمود
اساسی‌ترین موضوعات مورد بحث در این جلسات، بازجست نغمه‌های اصیل و کهن موسیقی مقامی ایران است که به شیوه‌ای نو در حوزه موسیقی معاصر ایران جریان یابد. حکایت این گونه‌ی موسیقی که ماهیت نغمات خود را از موسیقی کهن ملل گوناگون اخذ کند، بسیار مفصل است و تلاش رستاک تجربه‌ای است در حوزه این ژانر موسیقایی.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علیرضا افتخاری

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب علیرضا افتخاری

استاد علیرضا افتخاری از خوانندگان بنام موسیقی سنتی ایرانی است. افتخاری پس از سالها فعالیت در موسیقی سنتی ایرانی فعالیت خود را در زمینه موسیقی تلفیقی (میان سنتی و پاپ) نیز شروع نمود و تاکنون خوانندگی بیش از ۶۰ آلبوم موسیقی را بر عهده داشته است. وی در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره های ماندگار شد.
در مجموعه حاضر سعی شده گلچینی از آهنگ های این استاد بزرگوار گردآوری شود.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب شهرام ناظری

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب شهرام ناظری

شهرام ناظری خواننده، موسیقی‌دان و استاد موسیقی ایرانی، کردی و موسیقی مقام ایرانی است. ایشان  در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده‌است و طی ۳۰ سال فعالیت توانسته سبک جدیدی از موسیقی که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است را بوجود آورد. ناظری علاوه بر بهره گیری از شعرهای مولوی در زمینهٔ استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده‌است. وی تاکنون بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده‌است.
در مجموعه حاضر بهترین آثار استاد شهرام ناظری گردآوری شده است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب حسام الدین سراج

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب حسام الدین سراج

حسام‌الدین سراج خواننده، موسیقی ایرانی و نوازندهٔ سنتور و سه‌تار است.وی سرپرستی گروه موسیقی سنتی ایرانی بیدل را نیز به عهده دارد. ایشان با اساتید ادب و هنر نظیر استاد جلال الدین همائی، استاد تاج اصفهانی، استاد حسن کسائی و..... ارتباط داشت.
در مجموعه حاضر بهترین و ماندگارترین آثار حسام الدین سراج گردآوری شده است.

 دانلود مجموعه آثار استاد حسن کسائی

دانلود مجموعه آثار استاد حسن کسائی

حسن کسائی از استادان برجستهٔ موسیقی ایرانی و نوازندهٔ سرشناس نی بود.وی مدتی آواز و گوشه‌های موسیقی ایران را نزد استاد تاج اصفهانی و ادیب خوانساری آموخته و نی را از مهدی نوایی فرا گرفت. 
حسن کسائی در اصفهان سال‌ها مکتب‌دار موسیقی اصفهان در رشته‌های نی، سه‌تار و آواز بوده‌است. اگرچه بیشتر آثار حسن کسایی بداهه‌نوازی است تا موسیقی پیش ساخته، ولی امروز بخش زیادی از ضربی‌ها و حتی آوازی‌های نوازندگان نی، بهره گرفته از نوازندگی‌های اوست.
در مجموعه حاضر آثار این هنرمند بزرگ کشور گردآوری شده است.

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سالار عقیلی

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب سالار عقیلی

سالار عقیلی خوانندهٔ جوان موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است.
او خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با گروه دستان، گروه رازونیاز و ارشد تهماسبی را دارد.
در مجموعه حاضر بهترین آهنگ های این هنرمند ارزشمند کشورمان گردآوری شده است.

دانلود آثار ماندگار استاد فرامرز پایور

دانلود آثار ماندگار استاد فرامرز پایور

فرامرز پایور، استاد برجستهٔ موسیقی ایرانی، آهنگ‌ساز، مدرس و نوازنده سرشناس سنتور بود. وی یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های موسیقی ایرانی و بزرگ‌ترین پایه‌گذار گروه‌نوازی در موسیقی سنتی ایرانی بوده‌است.
در مجموعه حاضر بهترین آثار ماندگار استاد فرامرز پایور گردآوری شده است.

دانلود مجموعه آثار استاد جلیل شهناز

دانلود مجموعه آثار استاد جلیل شهناز

جلیل شهناز از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نوازندگان تار و سه تار سدهٔ اخیر در ایران است. وی با استفاده از تکنیک‌های برجسته در شیوه تارنوازی توانست بسیاری از ردیف‌های موسیقی سنتی ایران را با تار بنوازد که از جمله نواختن در مایه دشتی و دشتستانی است که بسیار با ارزش است.
شاید بتوان به جرأت عنوان کرد که جلیل شهناز نه تنها در بین نوازندگان تار بلکه بین تمام نوازندگان معاصر موسیقی اصیل ایرانی بی نظیر است و تک تک اساتید برجسته موسیقی، هنر او را در تکنوازی، بداهه نوازی و جواب آواز ستوده‌اند و می‌ستایند.
در مجموعه حاضر سعی شده تمام آثار این هنرمند بزرگ گردآوری شود.

دانلود مجموعه آثار زنده یاد استاد پرویز مشکاتیان

دانلود مجموعه آثار زنده یاد استاد پرویز مشکاتیان

پرویز مشکاتیان آهنگساز، موسیقی‌دان، نوازنده سرشناس سنتور، استاد دانشگاه و پژوهشگر نامی ایران بود. 
استاد پرویز مشکاتیان قدرت فوق العاده ای در تصویر سازی و تبحر زیادی در انواع ریتم و بویژه آهنگسازی روی غزل ها و اشعار مورد علاقه اش داشت.

دانلود مجموعه آلبوم های زنده یاد استاد ایرج بسطامی

دانلود مجموعه آلبوم های زنده یاد استاد ایرج بسطامی

استاد ایرج بسطامی یکی از بهترین خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی بود.او از پنج سالگی به خواندن آواز علاقه نشان داد و یدالله بسطامی عموی بزرگوارش استعدادش را کشف کرد و پرورش داد .
ایرج بسطامی نزد پرویز مشکاتیان آهنگ ساز و نوازنده ی نامی سنتور رفت تا تلفیق شعر و موسیقی را نزد او بیاموزد و کم کم نخستین آلبوم های خود را با مشکاتیان منتشر کرد. آلبوم های " افشاری مرکب " ، " مژده بهار" ، " افق مهر" و "وطن من" در همین دوره به بازار عرضه شدند. 
آوازهای ایرج بیشتر بر پایه سنتور بود و در گام های بلند هیچ کس به مهارت وی نرسید با این همه ذوق و هنر در فقر شدید به سر می برد . آوازهای دشتی و محای او نیز در کرمان و کل ایران دارای شهرت بسیاری است .

دانلود مجموعه تک آهنگ های زنده یاد استاد محمد نوری

دانلود مجموعه تک آهنگ های زنده یاد استاد محمد نوری

استاد محمد نوری فارغ‏‌ التحصیل هنرستان تئاتر، زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران، و مبانی تئاتر از دانشکدهٔ علوم اجتماعی بود. او پس از انقلاب اسلامی و پس از مدتی ، فعالیت هنری خود را با آلبوم در شب سرد زمستانی همراه با فریبرز لاچینی و احمدرضا احمدی در سال ۱۳۶۸ از سر گرفت و این همکاری بعدها با آلبوم آوازهای سرزمین خورشید ادامه یافت. در سال ۱۳۸۵ او از سوی سازمان صدا و سیما به عنوان چهره ماندگار موسیقی انتخاب و معرفی شد.
محمد نوری موسیقی را زبانی جهانی و از آن تمام اقوام و ملت‌های روی زمین می‌دانست و از همین رو به اقتباس و الهام از هنر کلاسیک غرب معتقد بود.
در مجموعه حاضر تک آهنگ های این استاد بزرگ گردآوری شده است.

دانلود آثار برگزیده استاد همایون خرم

دانلود آثار برگزیده استاد همایون خرم

همایون خرم (زادهٔ ۱۳۰۹ در بوشهر - درگذشتهٔ شامگاه ۲۸ دی ۱۳۹۱ در تهران)، نوازندهٔ نامدار ویولن، موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز موسیقی ایرانی بود. او یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران بود.
از آنجا که مادرش از شیفتگان موسیقی اصیل ایرانی بود و از بین مقام‌های موسیقی ایرانی، به دستگاه همایون علاقه‌ای وافر داشت، نام «همایون» را برای فرزند خود انتخاب کرد.
خرم در سن ۱۰-۱۱ سالگی به مکتب استاد صبا راه یافت و چند سال بعد به عنوان نوازندهٔ ۱۴ ساله، در رادیو به تنهایی به اجرا پرداخت. بعدها در بسیاری از برنامه‌های موسیقی رادیو، خصوصاً در برنامه گلها، به عنوان آهنگ‌ساز، سولیست ویولن و رهبر ارکستر آثاری ارزشمند ارائه داد.
وی همچنین تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی برق ادامه داد. در جلد سوم کتاب «موسیقی‌دان ایرانی» نوشته پژمان اکبرزاده آمده است: «پس از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، فعالیت‌های اجرایی همایون خرم دچار وقفه‌ای چندین ساله شد. اوقات او از آن پس، بیشتر صرف تدریس خصوصی ویلن و فعالیت‌های پژوهشی درباره موسیقی ایرانی شد.»
خرم دارای درجه ۱ هنری (معادل مدرک دکترا) از شورای ارزشیابی هنرمندان ایران بود. او که در اواخر عمر به بیماری سرطان روده مبتلا شده بود و تحت شیمی درمانی قرار داشت، در شامگاه بیست و هشتم دیماه سال ۱۳۹۱ در بیمارستان دی تهران درگذشت.

نظرات 42 + ارسال نظر
شهنازی یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 20:52 http://padary.ir

سلام
خسته نباشی
موسیقی های خبی رو گلچین کردی.
همچنان ادامه بده.
موفق باشید.

متچچچچچچچچچچچچچچچچچچچکرم

علی جمعه 22 دی 1396 ساعت 18:22

لذت بردم دمت گرم

آذین سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 12:34

دمت گرم عالی بود

هونام سنگ یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 13:08 http://www.nanosil.co

سلام عالی بود دستتون درد نکنه

بختیاری سرافراز سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 11:46

بعد از انقلاب تنها یکی از اساتید بزرگ هنر و موسیقی ایران اجازه فعالیت داشت و یادمه هنگام مصاحبه ها و گزینشات وقتی سوال از آهنگ می شد گوش دادن به آواز استاد شجریان بمنزله تایید و قبول مصاحبه بود همیشه ایشان مردمی بود و جایگاهش در قلب و روح هنردوستان هست که از سال 88 این علاقه در 90 درصد مردم به اوج خود رسیده ، برای شما که تلاش در اشاعه فرهنگ اصیل پارسی و هنر موسیقی آن دارید سپاسگزاری میگردد و آرزوی تندرستی و بازگشت دوباره یگانه آواز و هنر آقای شجریان را از ایزد پاک خواستاریم
ستاره فرو بست دیده و آرمید بیا *شراب نوربه رگهای شب دوید بیا

ستاره فرو بست دیده و آرمید بیا** *شراب نوربه رگهای شب دوید بیا

ابوالفضل پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 13:53

پس گروه هما چی شد

مرسیییییییییی.
گروه همای منظورتونه دیگه نه؟
دوستان عزیز ما در حال آماده سازی گروه های از قلم افتاده هستند.
به محض آماده شدن حتما براتون می ذاریم. شک نکنین.
چه خبر؟

Edris شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 16:18

پس استاد بزرگ و یکه تاز حرصه هنر و افتخار ایران زمین ... تتلیتی کو ؟؟

احسان رسایی چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 16:42

چرا حتی یه پاورقی هم از بزرپترین خواننده جهان نیاوردین هر حال مقام این این در حدش نیست یادش بخیر ونامش گرامی

منظورت کیه دقیقا؟

امین شنبه 24 تیر 1396 ساعت 17:01

سلام پس استاد شجریان . استاد آواز ایران کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عادل دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 17:18

سلاک من البوم استاد بستامی رو دانلود کردم رمز میخواد ادرس سایت رو هم زدم نشده

بررسی می کنم. چشم.
رمز فایل: www.p30download.com

مهدی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 10:13

سلام ممنون وعالی .اگر ممکنه تک ترانه ها وتصنیف های ماندگار قدیمی بیشتر بزارین

محمد چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 21:13

خیلی خوب بود.دمت گرم.ولی کاش آثار قدیمی و فاخر و به یاد ماندنی استاد علیرضا افتخاری رو بیشتر میگذاشتید.مثلا از آلبوم نیلوفرانه یا غریبستان یا... .

آرش جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 17:33 http://www.foojanphoto.com

واقعا از زحماتتون متشکرم. بهترینها را گردآوری کردید

مرسی

admin سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 19:34

very very good

اوکی.

حسن یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 10:21

زنده باشی دوست عزیز
لذت بردم

پاینده باشی

amir پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:22

سلام بسیار عالی بود دمتون گرم ولی من تعجب کردم آثار استاد شجریان نبود لطفا هرچه زودتر قرار بدید

چشششششششششششم

Saleh چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 21:12 http://عالی

واقعا عالی بود خیلییییی باهال بود

باهالی از خودتونه.

جواد چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 10:48

متاسفم که جای استاد عشق تو مجموعه شما خالیه مردم خارج از ایران استاد شجریان رو بهتر از ما می شناسند .متاسفم

بابا یکی کل مجموعه استادو جمع کنه بده ما بزاریم اینجا. اینا مارو کچل کردن

عمادالدین شریفی دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 18:52

واقعا دستت درد نکنه سر حالمون کردی

نوکرتم داداچ

سلام
خیلی خوب بود
مرسی

عمو شنبه 1 آبان 1395 ساعت 17:43

باباتودیگه کسی هستی خیلی خیلی دمت گرم (یه گله ی .یگله کری.پیای هیسی)ممنون وسپاس بخاطر این همه محبت وزحمت.

مرسی قربان.

سروش دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:22

ممنونم واسه این همه زحمت ،کارتون بسیار عالیه

عاشقتم عزیزم. درود بر پدر و مادر کسی که همه اینارو جمع آوری کرده. ما هم وسیله ای بیش نبودیم.

علی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 19:35

واقعا دستتون درد نکنه.خیلی زحمت کشیدید.ی دنیا ممنون

قربونتون برم. ما وظیفه خود را اجرا کردیم و به گوش و چشم و دلتون رسوندیم.نوش جان و گووارای وجود.

saeid جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 14:12

خیلی عالی بود ممنون ، کار خوبی کردین صدای استاد آواز bbc و voa رو نذاشتین تو سایت .

استاد همیشه استاده. متعلق به همه دنیاست. اصلا موسیقی متعلق به همه دنیاست چه ایرانی باشه چه نباشه. موسیقی از روح خدایی انسانها سرچشمه گرفته و فقط مظهر تجلی اون از دست و زبان ما انسانهاست. موسیقی معجزه طبیعته و خدا رو به یاد آدمها میاره. صدای آواز استاد هم موسیقیه که از حنجره ایشون بیرون میاد. آیا صدای موسیقی گیتار و پیانو حتی اگه از bbc و یا voa پخش بشه در اصل ماجرا تغییری میده؟ پیانو و گیتار و سه تار و تار و کمانچه و ... آلات موسیقی هستند که به انسانها فرصت میدن که روحشونو از درگیری با مادیات رها کنند و به بینهایت پیوند بزنند.
اوایل انقلاب موسیقی ایرانی و بسیاری از خوانندگان و نوازندگان و آهنگسازها به خاطر التهاب ناشی از تغییر رژیم دچار صدمه شدند که یکی از دلایلش از همین طرز تفکر نشات گرفته بود و اکنون که به گذشته نگاه می کنیم می بینیم که چقدر در حق موسیقی و آواز و ... ظلم کردیم و در واقع به خودمان ظلم کردیم.
چرا برای ما همیشه مرغ همسایه غازه؟
مگر استاد شجریان بزرگترین و پرافتخار ترین و خوش صداترین و خوش آوازترین آوازخوان ایرانی در دنیا نیستند؟
چرا ...
چرا...
....
بیایید تا فرصت باقیست به فرهنگ و هنر بی نظیر ایرانی خود ارج بگذاریم که دنیا با همین هنر و فرهنگ به ما می بالد ولی خودمان قافلیم.

حمید رضا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 15:49

خیلی دمتون گرم اصن دمتون آب جوش واقعا ترکوندین فقط همین!!!!!!

فروغ دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:41

متاسفم که توی چنین مجموعه ارزشمندی استاد شجریان رو نمیبینم.

جانا سخن از زبان ما می گویی!

بی نام یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 17:18

حیف و صد حیف از این همه بی مهری به استاد شجریان واقعا وقتی تو سایت نگاه کردم و این عزیز رو با آثار گرانقدرش ندیدم دلم گرفت

منم همینطور. آره درسته این مجموعه رو پی 30 دانلود آماده کرده منم خیلی حیف خوردم که چرا. ولی نگران نباش سایت جوان امروز کلیه آثار استادو به صورت آنلاین گذاشته که لینکشو براتون همین زیر می ذارم. منم هر وقت دلم واسه استاد تنگ میشه یه سری بهش می زنم.
http://www.javanemrooz.com/music/personpage-23.aspx
ایشالا که حظشو ببرید و برای سلامتی استاد هم دعا کنید!

م دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 23:29

مرسی خیلی محشر بود

ناصر شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 10:09

سلام دمتون گرم ولی استاد محمدرضا شجریان نباشه موسقی سنتی مث غذای بی نمکه نمکش استاده

آلبوم های آنلاین شجریان رو می تونید در سایت javanemrooz.com بخش موسیقی آنلاین بشنوید.
آدرس: http://www.javanemrooz.com/music/personpage-23.aspx

مهدی شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 20:52

گلچین محمدرضا شجریان این حنجره طلایی هست؟؟؟؟؟؟؟؟

آلبوم های آنلاین شجریان رو می تونید در سایت javanemrooz.com بخش موسیقی آنلاین بشنوید.
آدرس: http://www.javanemrooz.com/music/personpage-23.aspx

راضیه دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 10:56

خیلی ممنونم
خیلی وقت بود دنبال یه گلچین از اهنگ های سنتی بودم

داود پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 13:45

با تشکر خیلی عالی بود ولی اصل کاری نبود استاد محمدرضا شجریان

مرسی. دنبالشم بیابم حتما براىدانلود می ارم.

hamsafar سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 14:33

دمتون گرم خیلی وقت بود دنبال یه همچین سایتی بودم. زنده باشید.

zahra شنبه 7 آذر 1394 ساعت 19:42

خیلی ممنون.عالی بود واقعا...

علی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:11 http://www.alonesaz.blogfa.com

عالی ب منم سر بزن

ای ول. آفرین. خیلی وبلاگ قشنگ وخوبی درست کردی

احمد دهقان یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 16:55

ای ول داداش دمت گرم

ali یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 02:41

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود. ممنون

مهدی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 06:30

خوبه ولی جای آثار گل سرسبد موسیقی سنتی
سلطان اواز ایران استاد محمد رضا شجریان خیلی خالیست

آی گفتی. خیلی نامردن. اگه یه جایی تمیز و شکیل پیدا کردم حتما می ذارمش تو سایت.
مگه می شه مگه داریم. یعنی چه؟ استاد آواز ایران نباشه من که باورم نمی شه.

البته آنلاین هست می تونین از لینک زیر استفاده کنین و بدون دانلود آنلاین گوش بدین: (همه ی آلبوم ها به صورت کامل)
http://www.javanemrooz.com/music/personpage-23.aspx
خیلی هم عالی

×+×+× سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 04:20

وبلاگ خیلی خوبی دارین من کلی استفاده کردم ممنون ازتون

ابی پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:40

چرا دانلود کل مجموعه یه جا نداره ؟ :(

محمد صادق رحیمی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 11:59

دمت گرم خعلی حال کردم با وبلاگت

منم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد